1 Temmuz 2012 Pazar

"Yaş Haddinden" Emekli Oldum

Öğretmenliğimin ilk yılı - Ergani Lisesi - İlk öğrencilerim 
 Yıl Sonu Sergisi  (Mayıs-1972)
   1999 Yılında yirmi sekiz yıl çalıştıktan sonra devlet hizmetinden emekli oldum. Tam emekliliğimi yaşayacağımı düşünürken önümde yepyeni bir kapı açıldı. Kendimi Özel Emine Örnek İlköğretim okulunda buldum. Burada da on üç yıl çalışarak hizmette kırk bir yılı tamamladım. Devlet okullarında ortaokul, lise, yüksekokul ve Eğitim Fakültesi Resim bölümü olmak üzere değişik kademelerde çalıştım. 

Öğretmenliğimin ilk yılı - Ergani Lisesi - İlk öğrencilerim 
 (Mayıs-1972)
     Ayrıca Akşam Lisesi tecrübesi de yaşadım. Özel okulda da Beş Yaş Grubu’ndan itibaren her sınıftaki öğrencilerle ders yapma fırsatı buldum. Böylece Beş Yaş Grubu’ndan yüksekokula kadar eğitimin her kademesinde çalışarak öğretmenlik kariyerimi tamamladım.
     Haziran ayında hep sonları yaşadım. Son öğrencilerimle son dersimi yaptım, zümremle son eğitim çalışmasına katıldım, son öğretmenler kuruluna katıldım. Böylece, eğitim ve öğretim yılının son günü olan 29 Haziran 2012 Cuma günü kırk bir yılı tamamlayarak yaş haddinden (65) öğretmenlik hayatıma noktayı koymuş oldum. Diyarbakır Ergani Lisesinde başlayan meslek hayatım Özel Emine Örnek İlköğretim okulunda sonlanmış oldu. 

Birlikte çalıştığım son zümre arkadaşlarım 


Son öğrencilerimden bir grup (Haziran 2012)

Her son yeni bir başlangıçtır. Bundan sonra Allah sağlık ve ömür verirse yeni projeleri gerçekleştirmek için yeni bir başlangıç yapacağım.
Bütün öğrencilerime, çalıştığım bütün öğretmen ve diğer çalışan kadrolara, dost ve arkadaşlarıma güzellikler diliyor sevgi ve
saygılarımı sunuyorum.
Son öğrencilerimle son dersim 3-C Sınıfı (07.06.2012)

2 yorum:

  1. Sizinle tanışmaktan, öğrenciniz olmaktan hep mutluluk duymuşumdur Hüseyin Hocam, Allah sağlıkla uzun ömür versin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mesut'çum,
      Ben de senin gibi değerli bir öğrencim olduğui çin mutluyum..
      ailenle beraber sağlıklı, mutlu nice yıllar dilerim.

      Sil